Vragen

Vragen

Informatie & veelgestelde vragen

Algemeen

♥ COVID-19 garantie

Lichtletters-Huren.nl is open en blijft verhuren. Wij nemen alle RIVM richtlijnen in acht en geven als garantie dat zowel nieuwe als bestaande bestellingen gratis gewijzigd mogen worden!

Kan jullie bruiloft of evenement vanwege corona niet doorgaan? Maak dit dan zo spoedig mogelijk – uiterlijk 48u van te voren – bekend! Wij passen de status van je bestelling dan aan naar “datum onbekend”. Zodra jullie weer een nieuwe datum op het oog hebben horen we dit graag. We zullen de datum van je bestelling dan wijzigen en sturen je daarna een bevestiging. Het is zelfs mogelijk om de oorspronkelijk gewenste lichtletters te wijzingen, zodat je je bestelling op een later moment voor een hele andere gelegenheid kunt gebruiken.

Heb je jouw bestelling al betaald? Het wijzigingen van jouw bestelling is helemaal gratis. Je achteraf dus niks extra’s meer te betalen.

Heb je jouw bestelling nog niet betaald? Wij houden, vanwege onze vaste lasten, graag vast aan de oorspronkelijk betalingstermijn. Kun je niet of wil je toch liever op een andere moment betalen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Bestelling helemaal annuleren? Dan gelden onze algemene annuleringsvoorwaarden.

Heb je nog vragen? Stel ze ons gerust. SAMEN TEGEN CORONA!

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Hoe kan ik jullie producten huren / kopen

Heel eenvoudig. We hebben namelijk een unieke configurator ontwikkeld waarmee je binnen één minuut een geheel vrijblijvende en persoonlijk kostenindicatie ontvangt. Is alles naar wens? Klik dan op de knop “Bestelling bevestiging”. Deze knop stuurt je door naar onze bevestigingspagina. Hier kun je je bestelling definitief bevestigen. Na jouw bevestiging controleren wij je bestelling en als alles in orde is ontvang je de factuur ter bevestiging.

Lichtletters huren →
Photobooth huren →
Polaroid camera huren →
Social media frame kopen →

Heb jij specifieke wensen, vragen óf kom je er toch niet helemaal uit? Dan staan wij voor je klaar. We helpen je graag!

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Jazeker! Zelf afhalen (en retourneren) kan van maandag t/m zondag op afspraak en is nog gratis ook. Tip: Zorg voor voldoende ruimte én neem eventueel wat verhuisdoeken mee.

Let op: Onze lichtletters mogen uitsluitend liggend (gestapeld met ondersteuning) vervoerd worden mét verhuisdoeken of een andere vorm van bescherming. De photobooth mag uitsluitend vervoerd worden in de speciaal daarvoor ontwerpen transportkist. Deze flight case heeft een afmeting van L 84 cm × B 54,5 cm × H 64 cm en gewicht van zo’n 80kg. Alle producten mogen niet kunnen schuiven!

Let op: De verzendkosten (en de levertijd) van het social media bord komen nooit te vervallen, omdat onze drukker altijd verzendkosten in rekening brengt (en de tijd nodig heeft) om jouw frame bij ons te bezorgen. Ook rechtstreeks afhalen bij de drukker is niet mogelijk. Wil je jouw social media bord (in combinatie met de lichtletters, photobooth en/of polaroid camera) afhalen? Vermeld dan “Graag alles in één keer afhalen!” in je opmerkingen!

Ik heb geen mail ontvangen?

Wat vervelend! Kijk allereerst even of onze mail niet per ongeluk bij ongewenste e-mail / spam is binnengekomen. Nog steeds niks? Probeer het dan nog eens met een ander mailaders, zoals Gmail of iCloud. Domeinen zoals Outlook, Hotmail en Live zorgen helaas voor veel problemen…

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Doen jullie ook aan bezorging?

Ja! Als je volledig onbezorgd wil huren (in Nederland of in het buitenland) dan kies je voor onze bezorgservice. Wij bezorgen en retourenen je bestelling niet alleen, maar zetten ook nog eens alles voor je klaar!

Let op: Deze optie is alleen mogelijk (in combinatie) met het huren van lichtletters en/of de photobooth. Je social media bord wordt namelijk verstuurd vanaf onze drukker en enkel de polaroid camera kunnen we in veel gevallen voordeliger per post laten bezorgen. Wil je jouw social media bord (in combinatie met de lichtletters, photobooth en/of polaroid camera) toch door ons laten bezorgen? Vermeld dan “Graag alles in één keer bezorgen!” in je opmerkingen!

Let op: De verzendkosten (en de levertijd) van het social media bord komen nooit te vervallen, omdat onze drukker altijd verzendkosten in rekening brengt (en de tijd nodig heeft) om jouw frame bij ons te bezorgen.

Let op: Huur je geen lichtletters en photobooth, maar wel een polaroid camera én koop je ook een social media bord? Dan verstuurd onze drukker jouw social media bord en versturen wij de polaroid camera. Je ontvangt dan dus twee pakketjes! Dit is namelijk de snelste en voordeligste manier.

Je bezorgservice-kosten berekenen we op basis van jouw bezorgadres en bestaan uit een vast starttarief plus een kleine vergoeding per gereden kilometer. Het aantal kilometers is het totaal van zowel de bezorging (heen en terug) als het retourneren (heen en terug).

Ontdek mijn bezorgservice-kosten →

Let op: Wij bezorgen standaard van maandag t/m vrijdag (tussen 08:00u en 18:00u) en gaat uit van een laad- en los tijd van plusminus 30 minuten. Voor meerwerk brengen wij € 29,95 per persoon, per uur in rekening. Wens je meerwerk? Laat het ons dan weten in je opmerkingen!

Versturen jullie (voordelig) ook per post?

Ja, dit geldt alleen voor de social media borden, polaroid camera en de houten lichtletters (100 cm).

Social media borden: De standaard verzendkosten bedragen € 7,50 (excl. btw) per bestelling. Je kan per ontwerp aangeven of je kiest voor een standaard levering óf spoed levering. Voor spoed leveringen betaal je een extra toeslag. Onderstaande verzendkosten en levertijden gelden ook voor België én mits je vóór 13.00u akkoord gaat met het voorbeeldontwerp.

• Standaardverzending (5 / 7 werkdagen) – € 7,50 (excl. btw)
• Spoedlevering (1 / 2 werkdagen) – € 19,95 (excl. btw)
• Overige landen (7 / 12 werkdagen) – € 24,95 (excl. btw)

Polaroid camera:
De standaard verzendkosten bedragen € 6,75 (excl. btw) per pakket per zending. Deze verzendkosten gelden ook voor België! Mits je vóór 13.00u akkoord gaat met onze prijsaanbieding dan zal je bestelling in 98% van de gevallen de volgende werkdag al geleverd worden.

Houten lichtletters (100 cm): Deze lichtletters zijn speciaal ontworpen om per pakket verstuurd te kunnen worden. Onze witte lichtletters en event-lichtletters zijn mede vanwege de afmetingen en het gewicht, afgezien van de voet en de klem, niet te versturen vanwege de kans op schade.

Bij de pakketservice versturen wij je lichtletters in een stevige verzenddoos voor € 16,53 per pakket van ±3 lichtletters inclusief retour. Gebruik onze configurator en ontdekt binnen enkele seconden wat jouw verzendkosten zijn!

Lichtletters huren →

Let op: Bewaar de verzenddoos goed, want deze heb je weer nodig om de letters te retourneren! Het retourlabel, welke al betaald is, vind je zowel in de doos als per mail. Plak deze over het oude verzendlabel en geef het pakket af bij een pakketpunt bij jouw in de buurt.

PostNL pakketpunten bij jou in de buurt →
DPD pakketpunten bij jouw in de buurt →

Moet ik borg betalen?

Nee, bij Lichtletters-Huren.nl hoef je geen borg te betalen! Wij vertrouwen erop dat alle gehuurde materialen compleet en in originele staat retour komen / klaar staan voor retour. Je kunt zo dus toch huren zonder een groot bedrag van je budget te moeten missen!

Lichtletters huren →

Hoe kan ik betalen?

Direct na jouw bevestiging checken wij jouw bestelling en reserveren wij je gewenste producten in ons systeem. Is alles in orde, dan ontvang je ter bevestiging hiervan de factuur. Controleer je factuur altijd. Horen wij niks, dan gaan we ervan uit dat alles klopt. De betaling kun vervolgens gemakkelijk en veilig voldoen via (bijvoorkeur) een bankoverschrijving. Naast een bankoverschrijving kun je bij ons ook betalen via iDEAL, Creditcard , ApplePay, PayPal, SEPA, SOFORT, Bancontact, EPS, Giropay, Przelewy24, KBC/CBC, Belfius Direct NET, ING Home’Pay óf op verzoek gepast contant / pin.

Lichtletters huren →

Lichtletters (huur)

Wat kost het om lichtletters te huren?

De exacte huurkosten zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals het aantal en de gewenste lichtletters, de soort lichtletters, de eventuele bijkomende extra’s, de afhaal- / bezorgmethode en de huurperiode.

Om direct een persoonlijk kostenindicatie te ontvangen kun je onze configurator gebruiken. Het doorgeven van je wensen duurt minder dan één minuut!

Lichtletters huren →

Hoeveel dagen mag ik mijn letters gebruiken?

Alleen bij Lichtletters-Huren.nl mag je jouw lichtletters 4 dagen gebruiken! Voorbeeld: Van vrijdag (bezorging / afhalen) t/m maandag (retour).

Wil je jouw lichtletters voor een langere periode huren, vermeld dit dan in je opmerkingen bij je offerte-aanvraag. Vanaf de vijfde brengen wij per dag een meerprijs van 25% van kosten van de lichtletters in rekening.

Lichtletters huren →

Welke lichtletters verhuren jullie?

Lichtletters-Huren.nl verhuurt het gehele alfabet (A t/m Z), alle cijfers (0 t/m 9) en verschillende tekens zoals &-tekens, hartjes (♥), hashtags (#), uitroeptekens (!), vraagtekens (?), punten (.) en pijlen (➞).

Lichtletters huren →

Let op: Gebruik bij het invullen van de configurator het +teken voor speciale tekens zoals een hart! Vermeld in je opmerkingen om welk teken het dan gaat. Het systeem herkent speciale tekens zoals een hart namelijk niet waardoor je offerte uiteindelijk niet zal kloppen.

Staan jouw gewenste lichtletters hierboven niet tussen? Dan maakt Lichtletters-Huren.nl ze bij! Uiteraard ben je ook welkom de letters van te voren te komen bezichtigen. Maak een afspraak!

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Verhuren jullie ook verschillende stijlen?

Bij Lichtletters-Huren.nl kun je kiezen uit meerder soorten lichtletters, namelijk:

Houten lichtletters (100 cm) | Lees meer →
Witte lichtletters (100 cm) | Lees meer →
Event-lichtletters (hout) (60cm) | Lees meer →

Lichtletters huren →

Mis je een soort? Dan maakt Lichtletters-Huren ze bij!

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Wat zijn de afmetingen van de lichtletters?

De lengte van de lichtletters (niet te verwarren met de hoogte) is afhankelijk van het teken. De letter ‘i’ is natuurlijk minder breed dan de letter ‘w’, behalve bij de houten lichtletters (100 cm). Deze letters zijn namelijk zo ontworpen dat Lichtletters-Huren.nl ze voordelig per pakketservice kan versturen!

Houten lichtletters (100 cm)
L 56 cm × B 12 cm × H 100 cm

Witte lichtletters (100 cm)
L ±60 cm × B 12 cm × H 105 cm (exclusief voet)
* Let op: Inclusief voet (vast) hebben deze letters een breedte van 20cm. De voet (en het gewicht) zorgt mede voor meer stabiliteit op minder vlakke ondergronden, zoals buiten op het gras. Daarnaast is de voet voorzien van twee gaatjes om de letters met haringen (inbegrepen) vast te zetten, dus zelfs bij wind blijven de letters van Lichtletters-Huren.nl staan!

Event-lichtletters (hout) (60cm)

L ±34 cm × B 11 cm × H 60 cm (exclusief klem)
* Let op: Inclusief klem (vast) hebben de letters een breedte van 18,5 cm. De klem (en het gewicht) maakt het ophangen van deze letters kinderspel en is daarmee uitermate geschikt voor events!

Lichtletters huren →

Wat is het gewicht van de lichtletters?

Houten lichtletters (100 cm) – Gemiddeld 5kg
Met dank aan de materiaal keuze, de bouw en de afmetingen zijn de houten lichtletters licht genoeg om voordelig per pakketservice verzonden te worden maar tegelijker ijzersterk! Tip: Je kunt deze lichtletters gedurende jouw event ook gemakkelijk verplaatsen van bijvoorbeeld de entree naar het podium.

Witte lichtletters (100 cm) – Gemiddeld 12.5kg
De witte lichtletters hebben hun gewicht te danken aan de 18 mm dikke houtsoort (inclusief omranding), de stevige voet en het feit dat het lettertype van Lichtletters-Huren.nl niet ‘samengedrukt’ is. Dit wil zeggen dat de verhoudingen van de letters ten opzichte van elkaar kloppen. Zo heeft de letter ‘M’ ook echt meer lengte dan de ‘N’.

Event-lichtletters (hout) (60 cm)
– Gemiddeld 3kg
De event-lichtletters zijn letterlijk het kleinere broertje van de houten lichtletters (100 cm), maar dan met ophangbeugel en een speciale verlichting!

Lichtletters huren →

Welke lampen gebruiken jullie?

Lichtletters-Huren.nl gebruikt alleen duurzame LED-lampen. Wist je dat LED-lampen trouwens ook niet heet kunnen worden? Helemaal veilig dus!

Houten lichtletters (100 cm)
Type: LED-gloeilamp / kogellamp
Verbruik: maximaal 3watt / ±30watt per lichtletter
Bediening: Dimbaar, dus geen overbelichting in het donker!

Witte lichtletters (100 cm)
Type: LED-gloeilamp / kogellamp
Verbruik: maximaal 3watt / ±30watt per lichtletter
Bediening: Dimbaar, dus geen overbelichting in het donker!

Event-lichtletters (hout) (60cm)

Type: LED-attractie verlichting / kermislamp
Verbruik: maximaal 4.3watt / ±30watt per lichtletter
Bediening: Programmeerbaar of live via DMX!

Uiteraard zijn de aansluitsnoeren, dimmer en reserve lampen altijd inbegrepen bij Lichtletters-Huren.nl!

Lichtletters huren →

Uit welke kleuren verlichting kan ik kiezen?

Voor gekleurde verlichting betaal je bij Lichtletters-Huren.nl niks extra’s! Standaard leveren wij onze lichtletters met de meest gekozen kleur, namelijk warm wit (dimbaar). Daarnaast kun je kiezen uit de kleur(en): koud wit, geel, oranje, rood, roze, blauw en/of groen. De event-lichtletters zijn voorzien van RGB-lampen.

Tip: Welke kleur past bij jouw event? Denk ook eens aan een combinatie van kleuren, zoals een rood hartje, elke letter een ander kleur, een kleurverloop (bv. een regenboog), gekleurde lijnen (bv. de Nederlandse vlag) of een mix van kleuren!

Lichtletters huren →

Hoe werken de lichtletters?

Elke lichtletter is voorzien van een normale 220/230v stekker (stroom in) en één contrastekker (stroom uit). Op deze manier kun je al onze letters heel eenvoudig op elkaar aansluiten. Het enige wat je misschien nodig hebt is een verlengkabel, maar deze is bij Lichtletters-Huren.nl uiteraard inbegrepen! Uiteindelijk heb je dus maar één stopcontact nodig waar je de eerste stekker van de reeks in steekt.

De houten lichtletters (100 cm) zijn in plaats van stekkers en contrastekkers voorzien van zogenaamde PowerCon-aansluitingen. Deze aansluitingen zijn te verbinden met de gelijknamige PowerCon-kabel en zijn uiteraard inbegrepen bij Lichtletters-Huren.nl!

De event-lichtletters (60 cm) worden via XLR en DC-voedingen aangesloten op een 24v stroomvoorziening met controller. Beide zijn inbegrepen, met de keuze uit twee controllers, namelijk: Eén, een vooraf naar wens geprogrammeerd programma of twee, een live te bedienen via DMX. DMX-console niet inbegrepen, maar wel eventueel wel verkrijgbaar. De stroomvoorziening wordt met normale stekker aangesloten op 220/230v.

Let op: Steek NOOIT een stekker van andere apparatuur in het einde van je reeks lichtletters. Vooral in combinatie met een dimmer kunnen zowel de lichtletters als het apparaat onherstelbare schade oplopen!

Lichtletters huren →

Photobooth (huur)

Wat voor een photobooth verhuren jullie?

Wij verhuren het nieuwste model photobooth! Deze professionele, compacte en zeer gebruiksvriendelijke photobooth beschikt over alle moderne functies die men zich kan wensen!

Eigenschappen
• Lengte: 41 cm
• Breedte: 47,5 cm
• Hoogte (verstelbare tripod): Max. 170 cm
• Gewicht: 35kg + 12kg = Onverwoestbaar!
• Kleur: Mat zwart met hoogglans wit
• Materiaal: Metaal
• Camera: Canon 4000D spiegelreflexcamera
• Interne (dimbare) flitser: Check!
• Printer: DNP Digitale Dye Sublimation Foto Printer DS620
• Type stroomvoorziening: 1 stekker (8m) (220v / 230v)

Photobooth huren →

Waar plaats ik mijn photobooth?

Plaats de photobooth gericht op een strakke achtergrond en op een rustige plek maar waar toch veel gasten voorbijlopen, bijvoorbeeld: voor een witte muur vlak na binnenkomst (van de feestzaal). Je photobooth zal dan meteen opvallen en veel gebruikt worden! Het opbouwen van onze photobooth is kinderspel en duurt (met twee sterke mannen) maximaal vijf minuten.

Gebruik je een muur of één van onze achtergronden als achtergrond? Ga dan qua ruimte uit van zo’n 3 m². Rondom de photobooth hebben je gasten (en de begeleider) dan nog voldoende plek. Denk eventueel ook een (hang)tafels voor je gastenboek!

Let op: Denk aan een stopcontact! De snoer van onze fotobooth is vanaf de grond nog zo’n 8m lang. Uiteraard kunnen wij voor verlengkabels zorgen.

Photobooth huren →

Kan de photobooth buiten staan?

Ja, zolang het maar niet regent natuurlijk. Uiteraard is een partytent / overkapping wel mogelijk.

Photobooth huren →

Is de photobooth ook in het donker te gebruiken?

Ja, door middel van de ingebouwde (dimbare) filter is er genoeg licht om scherpe, duidelijke foto’s te nemen.

Photobooth huren →

Wat kost een photobooth huren?

Bij Lichtletters-Huren.nl huur je al een photobooth voor slechts € 290,- (excl. btw) per dag. Deze prijs is uiteraard inclusief alle services die je van een goede photobooth mag verwachten!

• GRATIS persoonlijk opmaak van jouw foto / fotostrookjes
• GRATIS installatie op locatie
• GRATIS props (60 stuks t.w.v. € 9,95)
• GRATIS onbeperkt printen (400 foto’s of 800 foto strookjes)
• GRATIS digitaal foto album na afloop
• GRATIS support op afstand

Photobooth huren → 

Upgrade je beleving! Zonder verdere verplichtingen (of pakketten) bieden we je nog een tal van interessante opties. Je betaald alleen voor wat je gebruikt! Wat dacht je van:

• Maatwerk ontwerp van jouw foto / fotostrookjes
• Professionele en enthousiaste photobooth begeleider(s)
• Gastenboek(en) om de foto’s in te plakken
• Premium props afgestemd op jouw gelegenheid
• Foto’s direct na afloop op USB
• Een (maatwerk) achtergrond óf green screen
• Personal branding van de photobooth zelf
• Social Sharing
• En meer…

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Hoe lang mag ik de photobooth gebruiken?

Je kunt onze photobooth 24 uur lang gebruiken. Uiteraard tellen we de op- en afbouw uren niet mee. Wil je de photobooth voor een langere periode huren, vermeld dit dan bij jouw offerte aanvraag. Vanaf de tweede dag brengen wij per dag een meerprijs van 25% van kosten van de photobooth in rekening.

Let op: Je moet ons wel kunnen garanderen dat de photobooth veilig staat!

Photobooth huren →

Meer informatie over “foto / fotostrookjes”

Heb jij al een ontwerp in gedachte? Wellicht het ontwerp van jullie trouwkaart! Wacht, maak eerst de keuze: Wil ik één foto óf fotostrookjes?

Let op: Een photobooth wordt altijd vooraf op maat ingesteld op jouw evenement! Het is daarom vlak van te voren niet meer mogelijk aanpassingen door te voeren.

Foto’s (denk aan een ansichtkaart) hebben standaard een grootte van 4 × 6 inch (oftewel 102 × 152 mm). Fotostrips zijn doormidden gesneden foto’s (51 × 152 mm). Daarom worden fotostrips ook altijd per twee geprint. Eén fotostrip is niet mogelijk. Afzonderlijke ontworpen zijn wel mogelijk, bijvoorbeeld: Eén met een witte achtergrond en één met een zwarte achtergrond. Kortom, één voor de gast en één voor je gastenboek!

Het ontwerp van je foto of fotostrookjes mag je uiteraard zelf aanleveren. Wil je dit niet, kies dan GRATIS uit één van onze premium top ontwerpen óf laat onze ontwerpen er eentje op maat voor je maken!

GRATIS premium ontwerp: Kies hier een ontwerp dat bij jullie past en laat in een bericht aan ons weten welke tekst(en) wij mogen noteren. Per ontwerp verschillen de mogelijkheden. Er zijn ontwerpen met enkel jullie namen, maar er zijn ook ontwerpen met (onder)titels, data, locaties, hashtags, websites, QR-codes, logo’s enzovoort…

Tip: Er bestaan ook sites die kant-en-klare ontwerpen verkopen, bijvoorbeeld: PhotoboothTemplates.com, PhotoboothTalk.com, ProPhotoshopTemplates.com, PhotoboothTemplates.co, PhotoboothDesingCo.com of TemplatesBooth.com.

Photobooth huren →

Zelf aanleveren: Indien je een zelf een beetje handig bent mag je uiteraard zelf een ontwerp aanleveren! Download hier onze lege template(s) en meer informatie over de aanleverspecificaties.

Maatwerk: Indien je geen keuze kunt maken uit onze ontwerpen en je zelf geen template kan of wil aanleveren, dan staat onze ontwerper voor je klaar! In de regel rekenen we € 29,95 (excl. btw) per uur voor maatwerk (zoals een eigen patroon in de achtergrond). Op basis van jouw wensen (of een voorbeeld) ontwerpen wij een foto / fotostrookje dat geheel aansluit bij jouw event! Wat zijn je wensen en welke teksten mogen we noteren?

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Meer informatie over “professionele begeleiders”

Uiteraard installeren wij je photobooth GRATIS op locatie. Let op: Een helpende hand om de photobooth bovenop de driepoot te krijgen is wenselijk. Ondanks wij veel spinazie eten hebben we toch niet alleen zo’n flinke spierballen… Het opbouwen van de photobooth doen we uiterlijk één / twee uur voor de start van je event.

Wens je ook tijdens jouw event een medewerker(s) die de gasten enthousiastmeert en aanspoort om op de foto te gaan? Dat kan! Onze aantrekkelijk photobooth begeleiders en begeleidsters zorgen gegarandeerd voor een lach en assisteren waar nodig. De kosten zijn € 24,95 (excl. btw) per persoon, per uur. Zelfs opa Jan kan dus een foto maken!

Aan hoeveel uur personen inzet moet ik denken? Dat is puur afhankelijk van de duur van het evenement. Bruiloften en feestavonden beginnen bijvoorbeeld vaak rond 21:00u en eindigen om 01:00. In totaal dus zo’n vier uur (op- en afbouw GRATIS inbegrepen). Het is uiteraard ook mogelijk om onze begeleiders alleen een bepaalde tijd(en) in te zetten.

Photobooth huren →

Let op: Bij personele inzet zijn ‘bezorger’ en ‘begeleider’ vaak dezelfde persoon. Als een begeleider dan maar voor een bepaalde tijd(en) wordt ingezet, dan worden ook de uren die hij/zij op locatie moet wachten – de totale tijd van bezorging (, installatie en de start van het event) t/m afbouw en retour – in rekening gebracht tegen een gereduceerd tarief à € 12,45 per persoon, per uur.

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Meer informatie over “props”

Photobooth props (of attributen) worden ook wel eens foto-stokjes genoemd. Het zijn houten stokjes met bijvoorbeeld een bril of snor die je voor je gezicht kunt houden. Het standaard props-pakket bestaat uit 60 stuks, dus altijd wel iets dat bij jou event past!

Photobooth huren →

Wat zijn premium props? Dit zijn props die 100% aansluiten bij jou event. Laat ons weten waar je naar op zoek bent, dan checken wij het aanbod van onze leveranciers. Het aanbod is enorm, wat dacht je van: Glitter and glamour, It’s a boy, It’s a girl, Happy Birthday, Team Groom, Tream Bride, Graduation, Hawaii, Christmas, Kermis, Just Married enzovoort… Kosten à € 9,95 (excl. btw) per pakket.

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Meer informatie over “printen”

Onze printer is de beste en snelste in zijn soort! Als we uitgaan van 300 × 300 dpi (een afbeelding hoge resolutie) op glossy papier (hoogwaardig printpapier) in standaardformaat (102 × 152 mm) dan duurt het ongeveer 8,4 seconden per foto.

• Papierkwaliteit: Premium (dik papier met diep zwarte- en hoge witwaarde)
• Afwerking: Glans, mat, luster een fijn mat
• Prints per rol: 400 foto’s (102 × 152 mm) of 800 fotostrookjes

Wat houdt ‘onbeperkt printen’ bij jullie in? Bij Lichtletters-Huren.nl geldt: Onbeperkt printen is printen totdat de fotorol op is. Je huurt onze photobooth, in tegenstelling tot andere aanbieders, dan ook niet per uur, maar per dag. Daarnaast duurt het moment dat jij het scherm aanraakt tot en met het moment waarop jij de foto in je handen hebt slechts één á twee minuten!

Ben je van plan om meer dan 400 foto’s te maken? Geen zorgen, wij nemen altijd één extra rol mee à € 99,95 (excl. btw) per stuk.

Photobooth huren →

Meer informatie over het “gastenboek”

Wat ga je doen met al de foto’s die gemaakt zijn? Wij hebben al tal van creatieve manieren voorbij zien komen, maar het klassieke fotoboek werkt altijd. Vooral als je kiest voor de fotostrookjes! Omdat de fotostrookjes per twee geprint worden kun je de gasten vragen om één strookjes als aandenken in het boek te plakken en daar eventueel een leuke tekst bij te schrijven. Het andere strookjes kunnen ze dan mee naar huis nemen en aan de koelkast hangen als herinnering! Leuk om later nog eens terug te bladeren.

Het gastenboek van Lichtletters-Huren.nl is een super mooi boek met houten kaft en gebonden met touw. Het gastenboek is L 22 cm × B 22 cm × H 2 cm groot en bevat 32 blanco vellen (oftewel 64 pagina’s) voor € 24,95. Uiteraard zorgen wij ook voor een aantal pennen en fotoplakker!

Photobooth huren →

Meer informatie over “GRATIS digitaal fotoalbum”

Alle foto’s, dus ook de foto’s die het gastenboek niet hebben gehaald, krijg je achteraf binnen (1 – 5 werkdagen) digitaal toegestuurd in de vorm van een link naar jouw digitale fotoalbum. Deel deze link vervolgens met zoveel mensen als je wilt. Zo kan iedereen zijn of haar leukste foto downloaden! De online galerij is beveiligd, dus niemand (behalve de mensen waarvan jij dat wilt) hebben toegang!

Photobooth huren →

Meer informatie over “USB met foto’s”

Kan je niet wachten en wil je alle foto’s direct mee naar huis nemen? Dan zetten we alle foto’s op een mooie houten USB stick!

Eigenschappen
• Materiaal: Hout (verkoold)
• Afmetingen: L 60 mm × B 28mm × H 9 mm
• Gewicht 22gr
• Capaciteit: 4GB
• Type interface: USB 2.0

Photobooth huren →

Meer informatie over “achtergrond of greenscreen”

Als alles perfect moet zijn dan kan een leuke achtergrond niet ontbreken. Lichtletters-Huren.nl heeft een hip steigerframe van L 265 cm × B 2 cm × H 215cm (met een voet van 100 cm) waar achtergronden van L 250 cm × H 200 cm in passen.

Green Screen (of achtergrond): Een Green Screen is een volledig “chroma-groene” kleur achtergrond. Omdat deze kleur nauwelijks ergens in voorkomt is het voor een computer gemakkelijk te herkennen en te vervangen met een afbeelding naar keuze, bijvoorbeeld het strand! Je huurt onze Green Screen (incl. frame) al voor € 49,95 (excl. btw). Heb jij al een achtergrond in gedachte? Kies hier uit één van onze populairste achtergronden.

Deze achtergronden (of bijvoorbeeld één kleur) kunnen we natuurlijk ook laten drukken! De achtergronden drukken kost € 49,95 (excl. btw) per ontwerp.

Photobooth huren →

Maatwerk: Liever geen digitale achtergrond, maar een échte tastbare achtergrond van hoge kwaliteit? Onze ontwerper staat voor je klaar! Wat dacht je van een eigen luxe ‘rode loper’ achtergrond met jullie bedrijfslogo’s. Het ontwerp laten we vervolgens realiseren bij onze drukker en wij leveren jouw eigen achtergrond (compleet met frame) op jouw event voor € 99,95 (excl btw). Uiteraard krijg je na afloop de achtergrond (zonder frame) mee naar huis. Leuk voor op kantoor óf handig voor een volgende keer! Heb jij nog een ontwerp, huur dan alleen ons frame voor € 29,95 (excl. btw).

Zelf aanleveren: Indien je een zelf een beetje handig bent mag je uiteraard een ontwerp aanleveren! Download onze lege templates voor de digitale achtergrond of tastbare achtergrond. Wij kunnen je tastbare achtergrond laten realiseren bij onze drukker en leveren het compleet met frame op jouw event voor € 74,95 (excl. btw). Ook je eigen tastbare ontwerp krijg je na afloop uiteraard mee naar huis!

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Meer informatie over “personal branding”

Als kers op de taart maken van onze photobooth, jouw photobooth! We brengen stickers aan op onze fotobooth en geven het scherm een achtergrond met bijvoorbeeld jouw logo. Stel je voor: Een gepersonaliseerde fotobooth in combinatie met een gepersonaliseerde achtergrond en een gepersonaliseerd foto ontwerp!

Photobooth huren →

Maatwerk: Onze ontwerper staat voor je klaar om de stickers en het achtergrond scherm voor de photobooth klaar te maken. Het ontwerp laten we vervolgens realiseren bij onze drukker en wij leveren jouw photobooth op jouw event voor € 99,95 (excl btw). Uiteraard bewaren we jouw ontwerp, dus voor een volgende keer betaal je slechts de druk- en instelkosten à € 49,95 (excl. btw).

Zelf aanleveren: Indien je een zelf een beetje handig bent mag je uiteraard een digitaal ontwerp aanleveren! Download hier onze lege template. Wij laten de stickers dan realiseren bij onze drukker en leveren de photobooth compleet bestickerd af op jouw event voor € 74,95 (excl. btw).

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Meer informatie over “social sharing”

Doormiddel van “social sharing” laat je gasten de gemaakte foto’s direct bewerken, uploaden en delen via hun eigen social media kanalen (zoals Facebook, Twitter, E-mail of Pinterest). In combinatie met een gepersonaliseerde photobooth, gepersonaliseerde achtergrond én gepersonaliseerd foto ontwerp, kan het haast niet anders dan dat dit een groot (marketing)succes gaat worden! Tip: Gebruik een #hashtag zodat de gaten jouw bedrijf, merk of event trending maken. Je kunt zelfs de foto’s van je gasten nog eens delen via jouw eigen kanalen.

Photobooth huren →

Meer informatie over “GRATIS Support op afstand”

Ondank dat wij alles met de grootste zorg tot in de puntjes voorbereiden, bestaat er altijd een kans dat er toch iets mis gaat… Speciaal voor deze gevallen leveren wij altijd de handleidingen mee. Lukt het dan nog niet? Dan zijn wij 24/7 bereikbaar hulp op afstand. Wij kunnen onze photobooth namelijk van afstand overnemen (zorg wel voor een WiFi-verbinding).

Photobooth huren →

Meer informatie over “En meer…”

Wij hebben onze photobooth zo afgesteld zoals wij denken dat hij voor de beste beleving gaat zorgen. Standaard staat bijvoorbeeld het geluid van het aftellen (drie, twee, één…) uit. De mogelijkheden zijn eindeloos wat dat betreft. Deze geluiden zijn zelfs vooraf in te spreken en het is bijvoorbeeld ook mogelijk om je gasten vooraf elke foto te laten kiezen uit met meerdere ontwerpen foto(strookjes), een filter en om sticker toe te voegen aan je foto (zoals een bril of snor)! Heb jij een specifieke wens?

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Polaroid Camera (huur)

Welke polaroid camera verhuren jullie?

Wij verhuren de razend populaire Fujifilm Instax Mini 9! Deze hippe en meest gebruiksvriendelijke polaroid camera beschikt over een aantal handige functies en komt met beschermhoes, polsriempje, close-up opzet lens, selfie-spiegel, reserve batterijen en handleiding.

Eigenschappen
• Gewicht: 307g
• Hoogte: 11,6 cm
• Breedte: 11,83 cm
• Diepte: 6,82 cm
• Kleur: Smokey White
• Materiaal: Kunststof
• Aantal scherpstelpunten: 1
• Viewfinder: Check!
• Interne flitser: Check!
• Type stroomvoorziening: 2× AA Batterijen (inclusief reserve batterijen)
• Vier belichtingsstanden, namelijk: Binnen/nacht, bewolkt/schaduw, zonnig/half bewolkt en zonnig/helder

Polaroid camera(‘s) huren →

Wat kost een polaroid camera (met foto’s)?

Bij Lichtletters-Huren.nl huur je al een polaroid camera voor slechts € 19,95 (excl. btw) per dag. Het aantal foto’s (ook wel “films” genoemd) zijn als extra optie bij te bestellen voor € 16,45 (excl. btw) per pak (20 stuks). Om meteen aan de gang te kunnen leveren wij standaard één pak foto’s bij!

Polaroid camera(‘s) huren →

Hoeveel foto’s moet ik bijbestellen?

Dat is geheel afhankelijk van hoe veel foto’s je wil gaan maken. Tip: Je kunt er beter iets te veel, dan te weinig bestellen! Je wilt natuurlijk niet met lege handen komen te staan én bij Lichtletters-Huren.nl mag ongeopende pakjes gewoon terugsturen. We storten dan € 16,45 (excl. btw) per 20 foto’s terug op je rekening! Let op: We vragen bij retour eenmalig € 5,- administratieve bijdrage.

Polaroid camera(‘s) huren →

Kan ik ook foto’s maken in het donker?

Jazeker, gebruik daarvoor altijd de aangeven belichtingsstand. In het donker zal dit waarschijnlijk de binnen/nacht modus zijn. Met de ingebouwde flitser komt iedereen er goed op te staan!

Polaroid camera(‘s) huren →

Hoe snel is jullie polaroid camera?

Direct na het nemen van de foto komt de film meteen uit de camera gerold en binnen een minuut zal de foto grotendeels ontwikkeld zijn. Wapperen is tegenwoordig trouwens helemaal niet meer, maar wel heel leuk!

Polaroid camera huren →

Wat zijn de afmetingen van foto’s?

De Fujifilm Instax Mini 9 gebruikt de Fujifilm Instax Mini 9 film’s. Deze films hebben de volgende afmetingen: 

Alleen de foto: L 46mm × H 62mm
De gehele film (inclusief de witte rand): L 54 mm × H 86 mm

Tip: Beschrijf de witte fotorand met een permanent marker!

Polaroid camera(‘s) huren →

Hoe lang mag ik de polaroid camera gebruiken?

Je huurt onze polaroid camera per dag. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je de camera uiterlijk één (werk)dag van te voren binnen hebt. Voor deze ‘extra dag’ hoef je natuurlijk niks te betalen! Na maximaal drie dagen dien je de camera de eerste volgend werkdag weer retour te sturen.

Wil je de camera voor een langere periode huren, vermeld dit dan bij jouw offerte aanvraag. Vanaf de tweede dag brengen wij per dag een meerprijs van 25% van kosten van de camera in rekening.

Polaroid camera(‘s) huren →

Social media borden (koop)

Uit welke social media borden kan ik kiezen?

Je hebt de keuze uit: Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest, Snapchat, TikTok, Tinder, Twitter, WhatsApp en/of YouTube. Welk kanaal past bij jou?

Social media frame(s) kopen →

Mis je een soort? Dan maakt Lichtletters-Huren ze bij! In de regel rekenen we € 29,95 (excl. btw) per uur voor maatwerk (zoals een eigen patroon in de achtergrond).

Neem contact op met Lichtletters-Huren.nl →

Krijg ik van te voren een ontwerp te zien?

Na je bevestiging gaan wij direct aan de slag en maken wij een voorbeeld ontwerp. Uiteraard kun je nu nog gegevens laten wijzigingen! Is het voorbeeld ontwerp akkoord? Dan gaan we het ontwerp doorsturen en laten drukken bij onze drukker (welke het pakket ook zal verzenden). Na akkoord zijn er dus geen wijzigingen meer mogelijk!

Social media frame(s) kopen →

Van welk materiaal zijn de social media borden?

Standaard gebruiken wij dibond. Dibond bestaat uit meerdere lagen, namelijk twee zeer dunne lagen aluminium met daartussenin kunststof. Dibond is duurzaam en kan ook prima buiten gebruikt worden! Let op: De randen kunnen scherp zijn. Wij adviseren de randen van onze borden daarom lichtjes te schuren / vijlen. 

Wil je veel rondlopen? Dan raden wij forex aan. Forex borden gaan helaas minder lang mee, maar zijn daarentegen wel heel veilig in gebruik, denk aan drukke ruimtes of events met kinderen. Vermeld “Forex” in je opmerkingen!

Social media frame(s) kopen →

Wat kost een social media bord?

De prijs is afhankelijk van de afmetingen (en de verzendkosten) van het bord. Het ontwerp van het bord heeft dus geen invloed op de prijs:

• Social media bord Medium – € 95,00 (excl. btw)
• Social media bord Large – € 119,95 (excl. btw)
• Social media bord XLarge – € 129,95 (excl. btw)

Social media frame(s) kopen →

Wat zijn de afmetingen?

Onze social media borden zijn beschikbaar in vier afmetingen, namelijk:

• Social media bord Medium (voor 1 t/m 3 personen) – L 60 xm × H 90 cm
• Social media bord Large (voor 2 t/m 4 personen) – L 73 cm × H 105 cm
• Social media bord XLarge (voor 3 t/m 5 personen) – L 80 cm × H 120 cm

Social media frame(s) kopen →

Toch nog vragen?

Contact opnemen